Co zrobić, jeśli status dostępności danego towaru to „Zapytaj o dostępność”?


Jeśli pod produktem znajdziesz informacje „Zapytaj o dostępność”, oznacza to, że produkt jest niedostępny i w tej chwili nie mamy zaplanowanego terminu jego dostawy. Jeśli interesuje Cię zamówienie produktu oznaczonego takim statusem, prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta lub skorzystanie z formularza, który pojawi się po kliknięciu w przycisk „Zapytaj o dostępność”.

Co zrobić, jeśli status dostępności danego towaru to „Zapytaj o dostępność”?


Jeśli pod produktem znajdziesz informacje „Zapytaj o dostępność”, oznacza to, że produkt jest niedostępny i w tej chwili nie mamy zaplanowanego terminu jego dostawy. Jeśli interesuje Cię zamówienie produktu oznaczonego takim statusem, prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta lub skorzystanie z formularza, który pojawi się po kliknięciu w przycisk „Zapytaj o dostępność”.