Pełny serwis
w SOLFINITY

Współpraca z Solfinity to nie tylko wsparcie przy wyborze niezbędnych komponentów dla instalacji PV oraz pełny zakres szkoleń produktowych.

Nasi eksperci pozostają do dyspozycji klientów również po dokonanym zakupie. W razie jakichkolwiek problemów technicznych ze sprzętem zakupionym na naszej platformie sprzedażowej, jesteśmy gotowi do pomocy.

Serwis Solfinity to:

12 pracowników,
gotowych, aby
udzielić Ci wsparcia

2 dni robocze –
maksymalny czas
odpowiedzi na mailowe
zgłoszenie serwisowe

Możliwość zdalnego
rozwiązania większości
usterek

Prosty formularz
zgłoszenia awarii

dostępny tutaj

Pomagamy rozwiązać
każdy problem

W razie usterki dowolnego sprzętu zakupionego w sklepie Solfinity postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

W zgłoszeniu wskaż, z jakim urządzeniem masz problem (nie zapomnij o podaniu numeru seryjnego loggera, inwertera lub DTU)

Wypełnij formularz – jest on niezbędny, jeśli zajdzie konieczność wysyłki wadliwego urządzenia do naszego serwisu.

Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu doprecyzowania usterki oraz podjęcia dalszych działań. W większości przypadków problem zostanie rozwiązany zdalnie. Jednak może zajść konieczność demontażu i wysyłki urządzenia do naszej siedziby lub wizyty naszego pracownika na miejscu instalacji *.

*Decyzja o wysłaniu pracownika na miejsce ustalana jest z kierownikiem serwisu. Koszt takiej interwencji jest uzależniony od zakresu działań.

W razie potrzeby w ramach procedury gwarancyjnej
naprawimy lub wymienimy Twój sprzęt na nowy bez dodatkowych opłat.

zaufali nam

Doświadczenie Solfinity procentuje. Przez lata zdobyliśmy tytuł autoryzowanego dystrybutora produktów: