Zakupy i współpraca z Solfinity

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Gdy towar jest dostępny w magazynie, czas wysyłki zamówienia nie powinien przekroczyć 2-3 dni roboczych, liczonych od zaksięgowania wpłaty. Niektóre produkty Solfinity są sprowadzane indywidualnie na życzenie. W tej sytuacji czas realizacji zamówienia zależy od wybranego przez Ciebie produktu i może być dłuższy od standardowego czasu dostawy.


W którym momencie należy opłacić zamówienie?

W przypadku zamówień wysyłkowych, zamówienie opłać dopiero po otrzymaniu faktury pro forma. Do zamówienia zostanie doliczony koszt transportu, który różni się w zależności od wielkości dostawy i rodzaju zakupionych produktów – koszt dostawy będzie widoczny na fakturze pro forma.

Jeśli odbierasz zamówienie osobiście, możesz opłacić je natychmiastowo, na przykład korzystając z PayU.


Jak sprawdzić cenę i dostępność danego produktu?

Cenę i dostępność towaru możesz sprawdzić po zalogowaniu się do platformy Solfinity. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta na platformie Solfinity, zarejestruj się.


Co zrobić, jeśli status dostępności danego towaru to „Zapytaj o dostępność”?

Jeśli pod produktem znajdziesz informacje „Zapytaj o dostępność”, oznacza to, że produkt jest niedostępny i w tej chwili nie mamy zaplanowanego terminu jego dostawy. Jeśli interesuje Cię zamówienie produktu oznaczonego takim statusem, prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta lub skorzystanie z formularza, który pojawi się po kliknięciu w przycisk „Zapytaj o dostępność”.


Jeśli produkt, który mnie interesuje, jest niedostępny, czy mogę sprawdzić, kiedy ponownie pojawi się w sprzedaży?

Jeśli dostawa produktu jest już zaplanowana, informacja o jej przewidywanej dostawie do magazynu znajduje się na stronie produktu. W innych przypadkach prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.


W jaki sposób można zmienić dane firmy na platformie Solfinity?

Jeśli chcesz zmienić adresy dostawy, zaloguj się na swoje konto na platformie Solfinity. W prawym górnym rogu strony kliknij w przycisk „Konto”, następnie wybierz zakładkę „Adresy dostawy”. 

Jeśli chcesz zmienić swoje dane osobowe, po kliknięciu w przycisku „Konto” wybierz zakładkę „Twoje dane”.


Czy konto firmowe na platformie solfinity.pl może mieć więcej niż jednego użytkownika?

Tak, istnieje możliwość stworzenia subkont dla kilku osób. Wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz na swoje konto (klikając w prawym górnym rogu strony w przycisk „Konto”) i dalej w sekcję „Zarządzanie subkontami”. Możesz dowolnie określić stopień uprawnień subkont i w każdej chwili dodać je lub usunąć.


Jak mogę nawiązać współpracę z firmą Solfinity?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, zapraszamy do rejestracji na naszej platformie. Gdy dokonasz rejestracji, skontaktujemy się z Tobą w celu weryfikacji konta. Otrzymasz dostęp do cen hurtowych oraz stanów magazynowych. Zapewnimy Ci również pomoc dedykowanego opiekuna klienta.


Czy jest możliwość rezerwacji towaru oraz odbioru go później?

Istnieje możliwość rezerwacji towaru i odbioru w innym terminie lub opóźnienia wysyłki na życzenie Klienta - po dokonaniu zakupu na platformie. Jeśli zależy Ci na ustaleniu indywidualnego terminu dostawy, prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.


Gdzie znajdę dokumentację techniczną produktu, np. dokumenty, certyfikaty, karty katalogowe?

Wszystkie pliki z dokumentacją techniczną, takie jak karty katalogowe, gwarancje, certyfikaty i instrukcje, znajdziesz na stronie produktu w zakładce „Załączniki”.


Zakupy i współpraca z Solfinity

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Gdy towar jest dostępny w magazynie, czas wysyłki zamówienia nie powinien przekroczyć 2-3 dni roboczych, liczonych od zaksięgowania wpłaty. Niektóre produkty Solfinity są sprowadzane indywidualnie na życzenie. W tej sytuacji czas realizacji zamówienia zależy od wybranego przez Ciebie produktu i może być dłuższy od standardowego czasu dostawy.


W którym momencie należy opłacić zamówienie?

W przypadku zamówień wysyłkowych, zamówienie opłać dopiero po otrzymaniu faktury pro forma. Do zamówienia zostanie doliczony koszt transportu, który różni się w zależności od wielkości dostawy i rodzaju zakupionych produktów – koszt dostawy będzie widoczny na fakturze pro forma.

Jeśli odbierasz zamówienie osobiście, możesz opłacić je natychmiastowo, na przykład korzystając z PayU.


Jak sprawdzić cenę i dostępność danego produktu?

Cenę i dostępność towaru możesz sprawdzić po zalogowaniu się do platformy Solfinity. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta na platformie Solfinity, zarejestruj się.


Co zrobić, jeśli status dostępności danego towaru to „Zapytaj o dostępność”?

Jeśli pod produktem znajdziesz informacje „Zapytaj o dostępność”, oznacza to, że produkt jest niedostępny i w tej chwili nie mamy zaplanowanego terminu jego dostawy. Jeśli interesuje Cię zamówienie produktu oznaczonego takim statusem, prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta lub skorzystanie z formularza, który pojawi się po kliknięciu w przycisk „Zapytaj o dostępność”.


Jeśli produkt, który mnie interesuje, jest niedostępny, czy mogę sprawdzić, kiedy ponownie pojawi się w sprzedaży?

Jeśli dostawa produktu jest już zaplanowana, informacja o jej przewidywanej dostawie do magazynu znajduje się na stronie produktu. W innych przypadkach prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.


W jaki sposób można zmienić dane firmy na platformie Solfinity?

Jeśli chcesz zmienić adresy dostawy, zaloguj się na swoje konto na platformie Solfinity. W prawym górnym rogu strony kliknij w przycisk „Konto”, następnie wybierz zakładkę „Adresy dostawy”. 

Jeśli chcesz zmienić swoje dane osobowe, po kliknięciu w przycisku „Konto” wybierz zakładkę „Twoje dane”.


Czy konto firmowe na platformie solfinity.pl może mieć więcej niż jednego użytkownika?

Tak, istnieje możliwość stworzenia subkont dla kilku osób. Wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz na swoje konto (klikając w prawym górnym rogu strony w przycisk „Konto”) i dalej w sekcję „Zarządzanie subkontami”. Możesz dowolnie określić stopień uprawnień subkont i w każdej chwili dodać je lub usunąć.


Jak mogę nawiązać współpracę z firmą Solfinity?

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, zapraszamy do rejestracji na naszej platformie. Gdy dokonasz rejestracji, skontaktujemy się z Tobą w celu weryfikacji konta. Otrzymasz dostęp do cen hurtowych oraz stanów magazynowych. Zapewnimy Ci również pomoc dedykowanego opiekuna klienta.


Czy jest możliwość rezerwacji towaru oraz odbioru go później?

Istnieje możliwość rezerwacji towaru i odbioru w innym terminie lub opóźnienia wysyłki na życzenie Klienta - po dokonaniu zakupu na platformie. Jeśli zależy Ci na ustaleniu indywidualnego terminu dostawy, prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.


Gdzie znajdę dokumentację techniczną produktu, np. dokumenty, certyfikaty, karty katalogowe?

Wszystkie pliki z dokumentacją techniczną, takie jak karty katalogowe, gwarancje, certyfikaty i instrukcje, znajdziesz na stronie produktu w zakładce „Załączniki”.