Zakupy i współpraca z Solfinity
Gdy towar jest dostępny w magazynie, czas wysyłki zamówienia nie powinien przekroczyć 2-3 dni roboczych, liczonych od zaksięgowania wpłaty. Niektóre produkty Solfinity są sprowadzane indywidualnie na życzenie. W tej sytuacji czas realizacji zamówienia zależy od wybranego przez Ciebie produktu i może być dłuższy od standardowego czasu dostawy.
W przypadku zamówień wysyłkowych, zamówienie opłać dopiero po otrzymaniu faktury pro forma. Do zamówienia zostanie doliczony koszt transportu, który różni się w zależności od wielkości dostawy i rodzaju zakupionych produktów – koszt dostawy będzie widoczny na fakturze pro forma.
Jeśli odbierasz zamówienie osobiście, możesz opłacić je natychmiastowo, na przykład korzystając z PayU.
Cenę i dostępność towaru możesz sprawdzić po zalogowaniu się do platformy Solfinity. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta na platformie Solfinity, zarejestruj się.
Jeśli pod produktem znajdziesz informacje „Zapytaj o dostępność”, oznacza to, że produkt jest niedostępny i w tej chwili nie mamy zaplanowanego terminu jego dostawy. Jeśli interesuje Cię zamówienie produktu oznaczonego takim statusem, prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta lub skorzystanie z formularza, który pojawi się po kliknięciu w przycisk „Zapytaj o dostępność”.
Jeśli dostawa produktu jest już zaplanowana, informacja o jej przewidywanej dostawie do magazynu znajduje się na stronie produktu. W innych przypadkach prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.
Jeśli chcesz zmienić adresy dostawy, zaloguj się na swoje konto na platformie Solfinity. W prawym górnym rogu strony kliknij w przycisk „Konto”, następnie wybierz zakładkę „Adresy dostawy”.
Jeśli chcesz zmienić swoje dane osobowe, po kliknięciu w przycisku „Konto” wybierz zakładkę „Twoje dane”.
Tak, istnieje możliwość stworzenia subkont dla kilku osób. Wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz na swoje konto (klikając w prawym górnym rogu strony w przycisk „Konto”) i dalej w sekcję „Zarządzanie subkontami”. Możesz dowolnie określić stopień uprawnień subkont i w każdej chwili dodać je lub usunąć.
Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, zapraszamy do rejestracji na naszej platformie. Gdy dokonasz rejestracji, skontaktujemy się z Tobą w celu weryfikacji konta. Otrzymasz dostęp do cen hurtowych oraz stanów magazynowych. Zapewnimy Ci również pomoc dedykowanego opiekuna klienta.
Istnieje możliwość rezerwacji towaru i odbioru w innym terminie lub opóźnienia wysyłki na życzenie Klienta - po dokonaniu zakupu na platformie. Jeśli zależy Ci na ustaleniu indywidualnego terminu dostawy, prosimy o bezpośredni kontakt z opiekunem klienta.
Wszystkie pliki z dokumentacją techniczną, takie jak karty katalogowe, gwarancje, certyfikaty i instrukcje, znajdziesz na stronie produktu w zakładce „Załączniki”.