Serwis Solfinity to:
Pomagamy rozwiązać
każdy problem
W razie usterki dowolnego sprzętu zakupionego w sklepie Solfinity postępuj zgodnie z procedurą:
Pobierz formularz zgłoszenia awarii
W razie problemów skontaktuj się z serwisem pod numerem telefonu 22 428 87 70 dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
W razie problemów skontaktuj się z serwisem pod numerem telefonu 22 428 87 70 dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
Formularz jest niezbędny, jeśli zajdzie konieczność wysyłki wadliwego urządzenia do naszego serwisu. Wskaż w nim, z jakim urządzeniem masz problem (podaj nr seryjny loggera, inwertera lub DTU).
Zgłoszenie prześlij drogą elektroniczną na adres: serwis@solfinity.pl
Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu doprecyzowania usterki oraz podjęcia dalszych działań. W większości przypadków problem zostanie rozwiązany zdalnie. Jednak może zajść konieczność demontażu i wysyłki urządzenia do naszej siedziby lub wizyty naszego pracownika na miejscu instalacji *.
*Decyzja o wysłaniu pracownika na miejsce ustalana jest z kierownikiem serwisu. Koszt takiej interwencji jest uzależniony od zakresu działań.
W razie potrzeby w ramach procedury gwarancyjnej naprawimy lub wymienimy Twój sprzęt na nowy bez dodatkowych opłat.
Zaufali nam
Doświadczenie Solfinity procentuje. Przez lata zdobyliśmy tytuł autoryzowanego dystrybutora produktów: