Pełny serwis w
Współpraca z Solfinity to nie tylko wsparcie przy wyborze niezbędnych komponentów dla instalacji PV oraz pełny zakres szkoleń produktowych.
Nasi eksperci pozostają do dyspozycji klientów również po dokonanym zakupie. W razie jakichkolwiek problemów technicznych ze sprzętem zakupionym na naszej platformie sprzedażowej, jesteśmy gotowi do pomocy.

Serwis Solfinity to:

image
12 pracowników, gotowych, aby udzielić Ci wsparcia
image
2 dni robocze – maksymalny czas odpowiedzi na mailowe zgłoszenie serwisowe
image
Możliwość zdalnego rozwiązania większości usterek
image
Prosty formularz zgłoszenia awarii

dostępny tutaj

Pomagamy rozwiązać
każdy problem

W razie usterki dowolnego sprzętu zakupionego w sklepie Solfinity postępuj zgodnie z procedurą:

Pobierz formularz zgłoszenia awarii
W razie problemów skontaktuj się z serwisem pod numerem telefonu 22 428 87 70 dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
Formularz jest niezbędny, jeśli zajdzie konieczność wysyłki wadliwego urządzenia do naszego serwisu. Wskaż w nim, z jakim urządzeniem masz problem (podaj nr seryjny loggera, inwertera lub DTU).
Zgłoszenie prześlij drogą elektroniczną na adres: serwis@solfinity.pl
Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu doprecyzowania usterki oraz podjęcia dalszych działań. W większości przypadków problem zostanie rozwiązany zdalnie. Jednak może zajść konieczność demontażu i wysyłki urządzenia do naszej siedziby lub wizyty naszego pracownika na miejscu instalacji *.
*Decyzja o wysłaniu pracownika na miejsce ustalana jest z kierownikiem serwisu. Koszt takiej interwencji jest uzależniony od zakresu działań.
W razie potrzeby w ramach procedury gwarancyjnej naprawimy lub wymienimy Twój sprzęt na nowy bez dodatkowych opłat.

Zaufali nam

Doświadczenie Solfinity procentuje. Przez lata zdobyliśmy tytuł autoryzowanego dystrybutora produktów: