czeka, by Ci pomóc

Teraz specjalnie dla klientów Hypontech uruchomiliśmy MyDesk, czyli Chatbot, który pomoże rozwiązać problemy zarówno z hybrydowymi, jak i jedno- oraz trójfazowymi inwerterami tego producenta.

Porozmawiaj z naszym Chatbotem o każdej porze dnia i nocy. Podaj numer seryjny urządzenia, którego dotyczy problem i możesz zaczynać.

01

Rozwiązanie problemu niedziałającego wejścia MPPT

02

Pomoc w przypadku kłopotów z loggerem Wi-Fi

03

Wsparcie w momencie nieoczekiwanych awarii falownika.

04

Podpowiedź przy pojawiających się alarmach

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, nastąpi automatyczne przekierowanie do pracownika działu serwisowego, który czeka na Ciebie:

Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

Zapoznaj się z Regulaminem Czatbot HiDesk