image
czeka, by Ci pomóc
Teraz specjalnie dla klientów Hypontech uruchomiliśmy HiDesk, czyli Chatbot, który pomoże rozwiązać problemy zarówno z hybrydowymi, jak i jedno- oraz trójfazowymi sieciowymi inwerterami tego producenta.
Porozmawiaj z naszym Chatbotem o każdej porze dnia i nocy. Podaj numer seryjny urządzenia, którego dotyczy problem, i możesz zaczynać.
  • 01
    Rozwiązanie problemu niedziałającego wejścia MPPT
  • 02
    Pomoc w przypadku kłopotów z loggerem Wi-Fi
  • 03
    Wsparcie w momencie nieoczekiwanych awarii falownika
  • 04
    Podpowiedź przy pojawiających się alarmach
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, nastąpi automatyczne przekierowanie do pracownika działu serwisowego, który czeka na Ciebie:
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00